MUDr. Jana Dosedělová - Praktická lékařka pro děti a dorost

 
     
         
         
         
       
  Praktická lékařka
pro děti a dorost 
     
   MUDr. Jana Dosedělová      
         
         
         

 

Aktuality

Vítáme Vás na našich webových stránkách!

 A přejeme nám všem pevné zdraví a klidné podzimní dny.

 

 

Po celou dobu pobytu v čekárně a ordinaci mějte zakrytá ÚSTA I NOS!

****

Od 1. září 2020 dochází k drobné trvalé změně ordinačních hodin, vycházíme vstříc Vašim požadavkům:

Každý čtvrtek 8:00 - 12:00 objednaní, 12:00 - 14:30 nemocní.

 

 Věnujte prosím pozornost následujícím opatřením, která jsou platná z epidemiologických důvodů do odvolání.

Důrazně žádáme všechny příchozí o dodržování všech pravidel. Prosím, nevystavujte riziku sebe, okolí ani nás. Nebuďte sobečtí. Děkujeme.

 

Každý nemocný musí být předem telefonicky objednán sestrou. ~ Everybody has to make an appointment, no exceptions.

  1. do čekárny vstupuje pouze pacient, případně jeden dospělý doprovod ~ only one adult per child in the waiting room
  2. vstupujte nedříve 5 minut před objednaným termínem ~ only enter the waiting room 5 minutes before your appointment
  3. po příchodu do čekárny si omyjte (dezinfikujte) ruce ~ wash your hands with soap, then use the desinfectant
  4. po celou dobu mějte zakrytá ústa a nos ~ keep your mouth and nose covered at all times
  5. po vyšetření co nejdříve opusťte čekárnu a prostory zdravotnického zařízení ~ after your appointment, leave the waiting room and the building as soon as possible

 

 

 

Z důvodu přetrvávajících nejasností: "co, kdy, jak a kdo" jsem pro Vaši snadnější orientaci v celé problematice připravila následující shrnutí: Covid-19 info:

 

A. mám nařízenou karanténu z důvodu kontaktu s pozitivní osobou, nemám potíže

  1. neprodleně o této situaci informuji svého praktického lékaře
  2. po dobu 10 dní od kontaktu setrvávám v povinné DOMÁCÍ karanténě, tedy nevycházím z domu!!!, s výjimkou mého testování (níže)
  3. dostavím se k povinnému testu PCR, nikoliv hromadnou dopravou, nejlépe 7.den (nejpozději však 10.den), žádanku na test vystaví on-line buď hygienická stanice nebo praktický lékař
  4. výsledek testu sdělím svému praktickému lékaři
  5. při negativitě mého výsledku dodržím karanténu po dobu 10 dnů, od jedenáctého dne opět běžně funguji v každodenním životě
  6. při pozitivitě mého testu mi ode dne testování běží povinná izolace 10 dní (dle obtíží buď doma nebo v nemocnici), dále viz odstavec C.

 

B. mám nařízenou karanténu z důvodu kontaktu s pozitivní osobou a současně mám potíže:

  1. neprodleně o této situaci informuji svého praktického lékaře
  2. po dobu 10 dní od kontaktu setrvávám v povinné DOMÁCÍ karanténě, tedy nevycházím z domu!!!, s výjimkou mého testování (níže)
  3. lékař vystaví žádanku na PCR test, na který jdu nejdříve 2.den od počátku potíží
  4. dále postupuji podle odstavce A.

 

C. mám pozitivní PCR test:

  1. ode dne testování setrvávám v povinné izolaci, nejméně po dobu 10 dní, nevycházím z domu!!!
  2. v případě jakýchkoliv zdravotních obtíží telefonicky nebo emailem kontaktuji svého praktického lékaře, při akutních potížích volám RZP 112, 155
  3. koncem izolace kontaktuji telefonicky nebo emailem svého prakt. lékaře, který rozhodne o možném ukončení mé izolace, v případě splnění obou následujících podmínek: moje izolace trvala 10 dní a poslední tři dny nemám žádné zdravotní potíže

 

Nejčastější otázky a odpovědi:

  • pozitivně byl testován některý člen naší společné domácnosti, co dál? Všichni členové domácnosti se tímto dnem ocitají v karanténě a postupuje se podle odstavce A (nebo B). Pozitivně testovaný postupuje podle odstavce C.
  • testují se i děti? Ano, není žádná výjimka z povinného testování, testují se i nejmenší děti, a to v kterémkoliv odběrovém (testovacím) pracovišti.
  • někdo v rodině měl pozitivní test, ostatní byli v karanténě a jejich testy dopadly pro někoho pozitivně, pro někoho negativně, co dál? Všechny pozitivní osoby postupují podle odstavce C, všechny negativní osoby podle odstavce A (nebo B), tedy zůstávají v karanténě, která se jim ale prodlužuje, resp. počítá se nových 10 dní od poslední nově pozitivně testované osoby v domácnosti, a "negativní" osoby jdou znovu na test, a to opět nejlépe 7.den této nové karantény. A tak dokola, pokud je rodina vícečlenná a výsledky rozdílné.
  • mám pozitivní test, musím na konci izolace znovu na test? Ne, izolace končí dle odstavce C, bodu 3., žádný test na konci izolace se již neprovádí.
  • mohu v době karantény ven, když nemám žádné potíže? Určitě ne. Karanténa znamená pobyt doma, zabránění dalšímu možnému šíření infekční nemoci.
  • mohu ukončit karanténu po obdržení negativního výsledku mého testu (myšleno dříve než 10. den)? Ne, i při negativitě testu setrvávám v povinné karanténě po celých 10 dní, pokud by se u mě ještě projevily příznaky nemoci Covid-19, kontaktuji telefonicky nebo emailem svého prakt. lékaře a domluvím se na dalším postupu. Pokud nemám žádné potíže, teprve 11.den mi končí karanténa.

 

 

Žádanku na test v případě nařízené karantény vystavuje hygiena nebo praktický lékař. Test se provede 5.-7. den, nejpozději 10. den karantény. Žádanka je virtuální, lékařem vložena on-line do systému, nic se neposílá emailem ani nevyzvedává osobně (papírově či jinak). Žádanka je přístupná všem pracovníkům odběrových míst v celé ČR, bez omezení.

V případě nachlazení, kašle, rýmy, atd., postupujte tak, jak jste byli zvyklí doposud, tedy setrvejte doma s běžnými léky proti horečce a nachlazení. Není důvod k jiným postupům či chování. V případě rizikového kontaktu (Covid-19) či při pozitivní epidemiologické anamnéze nám toto vždy nahlašte a domluvíme se na dalším postupu.

 

 

 Pokud jste k preventivní prohlídce nebo očkování zapomněli přinést zdravotní a očkovací průkaz, zapíšeme záznam zpětně, ale ne na počkání. Průkaz v ordinačních hodinách předejte sestře a nechte ho v ordinaci na dobu nezbytnou k jeho vyplnění. Z organizačních důvodů tento úkon nemůžeme dělat na počkání. Děkujeme za pochopení. 

 

Upozorňuji všechny klienty, že žádosti o poslání e-receptu emailem či sms bude vyhověno pouze v pracovních dnech, v našich ordinačních hodinách.

 

Emailová komunikace s naší ordinací je stále bezplatná, ale upozorňuji, že odpovědi můžete očekávat pouze v pracovních dnech, do 18.hodiny večerní, obvykle do dvou až tří pracovních dní. Děkuji za pochopení.

 

Pokud se k nám v ordinační době nemůžete dovolat, zkoušejte to, prosím, opakovaně. Jsme vytížené péčí o Vás a Vaše děti. Prosím, nevolejte nám v této době na mobilní telefon. Ten je určen pro naléhavé případy, mimo ordinační dobu. Pro objednání a změnu termínu objednání volejte do ordinace sestřičce.

Pokud potřebujete změnu termínu, prosím, volejte co nejdříve po tomto zjištění. Usnadníte nám organizaci naší práce a zlepšíte časovou dostupnost volných termínů pro jiné pacienty a tím i příště pro Vás. Děkuji za pochopení.

 

Pokud byste chtěli registrovat Vaše dítě do naší ordinace, zavolejte nám nebo pošlete emailovou zprávu a na dalším postupu se s Vámi domluvíme, v závislosti na naplnění kapacity ordinace. Zdravotnickou dokumentaci od Vašeho předchozího pediatra si vyžádáme a po jejím obdržení si Vaše dítě pozveme ke vstupní prohlídce. Z důvodu naplněné kapacity máme v tuto chvíli velmi omezený příjem nových dětí.

Pokud chcete k nám do ordinace registrovat nenarozené miminko, volejte, prosím, sestře, domluví s Vámi vše potřebné. Kontaktujte nás s dostatečným předstihem.

 

 

Kontakt

  • Adresa: 
     
     
     
     
     

    Pediatrie Dejvice s.r.o.
    MUDr. Jana Dosedělová
     
    Jugoslávských partyzánů 1089/15,
    160 00  Praha 6, 4. patro

       
    Telefon: +420 233 331 596
    Mobil:

    +420 722 207 787 1)

    Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 2)
      Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
       
    IČ: 05 44 54 00
    datová schránka: u2285xc

     

    1) Prosím, používejte pouze v naléhavých případech a jen mimo ordinační hodiny.
     

    2) Na Váš email bude odpovězeno v průběhu 3-5 pracovních dní. Pro rychlou komunikaci využívejte telefon do ordinace.